MBA - Management obchodu
JUDr. et Ing. Vladimír Miček, LL.M., MBA
Garant programu
Zaměření studijního programu
- Studijní program seznamuje studenty se základními informacemi, významem obchodu a jeho postavením v ekonomice.
- Studenti získají praktické odborné poznatky z oblasti řízení, podnikové strategie, plánování, řízení podniku, komunikaci prostřednictvím internetového marketingu.
- Studenti se ve studijním programu seznámí s platnou právní úpravou obchodu, získají poznatky z praxe v oblasti řízení obchodu, působení na zákazníka a tyto poznatky implementují do praxe.
- Studijní program se zaměřuje na aktuální problematiku v oblasti světové ekonomiky a poskytuje přehled o současném ekonomickém dění.
Tematické celky programu
I. semestr
II. semestr
Podmínky zakončení programu
I. podmínka
Úspěšné zpracování seminárních prací
II. podmínka
Obhajoba závěrečné práce a ústní zkouška